۲۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶ و ۲۲ دقیقه

  امکانات پنل نمایندگی شرکت رایان پیام سفیر

شرکت رایان پیام سفیر در راستای گسترش شبکه ی ارسال پیامک خود اقدام به واگذاری پنل های نمایندگی به صورت نقد و اقساط نموده است. این پنل ها همراه با یک خط اختصاصی 3000 (14 رقمی سفارشی) با قابلیت ارسال و دریافت به صورت رایگان ارائه می شوند. همچنین هر یک از نمایندگان یک شماره عمومی 3000 رند، یک شماره عمومی 2000 رند و یک شماره عمومی 5000 جهت تخصیص به کاربران و استفاده به صورت امانی ارائه می گردد.

تفاوت شماره اختصاصی و عمومی : از شماره های عمومی تنها می توان در بخش ارسال منطقه ای (ارسال به بانک اطلاعاتی موجود در سامانه) و ارسال انبوه، ارسال به کدپستی، ارسال به استان و شهرستان استفاده نمود، این شماره ها در بین تمامی کاربران مشترک بوده و قابلیت دریافت ندارند. همچنین این شماره ها به صورت امانی در اختیار نمایندگان و کاربرانشان قرار می گیرد و مالک آن شرکت رایان پیام سفیر می باشد.

 

نکات مهم در خصوص نمایندگی فروش پنل های پیامکی شرکت رایان پیام سفیر

  • نمایندگان محترم می توانند علاوه بر شماره های رایگان فوق الذکر به تعداد دلخواه شماره اختصاصی خریداری کرده و به کاربران خود تخصیص دهند، همچنین قیمت خطوط اختصاص برای نمایندگان شامل 10 تا 20 درصد تخفیف می باشد.
  • تعرفه پیامک خطوط 5000 و 3000 یکسان بوده و تعرفه پیامک خطوط 2000 ، پیامک از خط ثابت متفاوت می باشد (تعرفه های اعلام شده تعرفه پیامک فارسی از خطوط 1000 و 3000 می باشد)
  • نماینده بابت فروش پنل های کاربری هیچ مبلغی به شرکت پرداخت نمی کند.
  • تنها نمایندگان سطح یک مجاز به ارائه پنل های نمایندگی زیر مجموعه می باشد، این امکان با شرایط خاصی اعطا می گردد که برای اطلاع از می توانید با واحد فروش تماس حاصل نمایید
  • نمایندگان قادر به ایجاد بسته های مختلف با سطوح دسترسی متفاوت می باشند.
  • نمایندگان می تواند تعرفه های مختلف تعریف نموده و به صورت ثابت یا پلکانی این تعرفه ها را به کاربر اختصاص دهند.
  • تمامی پنل ها دارای امکانات کامل بوده و در صورت به روز شدن نرم افزار پنل های نمایندگی نیز به روز می شوند
  • نمایندگان می توانند با Domain اختصاصی (www.YourSite.com) یا SubDomain (sub.YourSite.com) از سامانه استفاده کنند، کافیست پس از تهیه سامانه DNS های دامنه خود را روی ns1.rpsms.ir و ns2.rpsms.ir و زیر دامنه را روی آی پی 94.232.174.149تنظیم نمایید تا کاربران شما از دامین اختصاصی شما وارد سامانه شوند.
  • دقت نمایید که در هنگام فعال سازی حساب یک دامنه به صورت رایگان بر روی سرور رجیستر می گردد و دامنه های اضافی شامل هزینه می گردند.
  • هزینه و مسئولیت ثبت دامنه در کارگزاری های ثبت دامنه بر عهده خود نماینده می باشد.
  • نمایندگان محترم نیازی به تهیه میزبانی وب (Web Hosting) نداشته و فضای نا محدود در اختیار ایشان قرار می گیرد.
  • نمایندگان می توانند لوگوی اختصاصی و اطلاعات کامل خود (اعم از متن کپی رایت، اطلاعات درباره ما ، تماس با ما و تعرفه ها و...) را در نرم افزار ثبت و ویرایش نمایند تا کاربران اطلاعات نماینده را در هنگام ورود به سامانه ملاحظه نمایند.
  • نمایندگان مجاز به فروش پنل به صورت رایگان نمی باشند.
  • نمایندگان مجوز ارائه پنل با عناوین مادام العمر یا دائمی را ندارند.
  • نمایندگان موظفند برای هر کاربر یک خط اختصاصی خریداری نمایند.
  • اکثر ماژول های جدید سامانه پیامک برای نمایندگان رایان پیام سفیر و نمایندگان ایشان رایگان بوده و نماینده برای استفاده از ماژول ها هزینه ای را پرداخت نمی نمایند.
  • نمایندگان موظف به مانیتور کردن و کنترل تمامی پیامک های ارسالی توسط کاربران خود هستند.
  • همه نمایندگان دارای پشتیبانی و حمایت کامل از سمت شرکت می باشند.
  • به تعرفه پیامک های فوق الذکر مالیات ارزش افزوده اضافه خواهد شد.
  • پنل های نمایندگی فقط به افراد دارای سن قانونی (بالای 18 سال) ارائه می گردد.
  • در صورت عودت پنل و یا تعلیق قرارداد قبل از گذشت 1 ماه 20% از مبلغ کل قرارداد بابت هزینه راه اندازی کسر خواهد شد، همچنین در صورت گذشت بیش از 1 ماه مبلغ قابل کسر بر حسب تعداد ماه گذشته محاسبه و کسر خواهد شد.
  • کلیه خدمات و هزینه ها (اعم از هزینه پنل و خطوط اختصاصی) به صورت سالیانه می باشد و در سال های آتی با تخفیفات ویژه قابل تمدید می باشد.

 

لیست امکانات پنل های نمایندگی

  • نمایندگان می توانند از سامانه به صورت اختصاصی با نام تجاری و یک دامنه اختصاصی (مثلا www.YourName.com) استفاده نموده و اقدام به فروش و بازاریابی نمایید، در این شرایط هیچ نامی از شرکت اصلی برده نشده و نماینده می تواند به راحتی با نام برند خود فعالیت نمایند.
  • علاوه بر این نمایندگان قادر خواهند بود کپی رایت و لوگوی اختصاصی خود را در صفحه ورود و صفحات داخلی سامانه قرار دهند، همچنین سامانه امکان قرار دادن متون دلخواه در منوهای صفحه ورود (درباره ما، تماس با ما، تعرفه خطوط اختصاصی، تعرفه پیامک، تعرفه پنل کاربری، شرایط اعطای نمایندگی و...) را در اختیار نمایندگان قرار می دهد تا ایشان با صلاحدید خود این اطلاعات را برای کاربران خود قرار دهند.
  • سامانه امکان ایجاد پکیج های کاربری و تعیین تعرفه های ارسال پیامک را برای نمایندگان فراهم نموده تا نمایندگان بتوانند با فعال یا غیر فعال کردن بخش های مختلف و ایجاد سطوح دسترسی متعدد پنل های ارسال پیامک را ایجاد کرده (مثلا پنل مقدماتی، حرفه ای و...) و اقدام به فروش پنل های کاربری نمایند.
  • نمایندگان می توانند با توجه به تعرفه ارسال پیامک خود جدول تعرفه اختصاصی ایجاد کرده و از فروش پنل های ارسال اس ام اس و پیامک کسب درآمد نمایند، بدین ترتیب با خرید پیامک از شرکت با قیمت مشخص می توانند نسبت به قیمت گذاری با قیمت های بالاتر فرمایند.
  • نمایندگان می توانند به تعداد مشخص شده کاربر ایجاد کرده (بابت ایجاد کاربر در نمایندگی سطح یک هیچ هزینه ای دریافت نخواهد شد) و کاربران را مدیریت و دسترسی های لازم را به ایشان بدهند.
  • نمایندگان می توانند درگاه الکترونیک اختصاصی در سامانه راه اندازی نمایند، بدین ترتیب کاربران توسط پرداخت الکترونیک وجه را به صورت آنلاین و مستقیم وارد حساب نماینده کرده و همان لحظه شارژ می شوند.
  • نمایندگان می توانند بخش ثبت نام آنلاین اختصاصی را برای خود فعال نمایند تا کاربران به سادگی بتوانند ظرف چند دقیقه ثبت نام کرده و به صورت آنلاین وجه مربوط به خرید پنل اس ام اس و پیامک را پرداخت نمایند.
  • نمایندگان قادرند بانک اطلاعاتی شماره های اصناف خود را به صورت امن وارد سامانه کرده و دسترسی استفاده از این بانک را به کاربران دلخواه خود بدهند، بدین ترتیب هر نماینده می تواند بانک اطلاعاتی اختصاصی خودش را داشته باشد که فقط کاربران خودش به آن دسترسی دارند تا بتوانند علاوه بر بانک موبایل کل کشور و بانک های مربوط به کدپستی سرتاسر ایران در سامانه از بانک های اختصاصی دیگر نیز جهت ارسال انبوه استفاده نمایند.
  • نمایندگان قادر خواهند بود از طریق بخش سفارش شماره به صورت آنلاین شماره اختصاصی خریداری کرده و از تخفیف ویژه نمایندگان بهره مند شوند، بنابراین نماینده قادر خواهد بود خطوط را با قیمت بالاتری به کاربران خود ارائه نماید.
  • نمایندگان از طریق کنترل پنل اختصاصی مدیریت می توانند پیامک ها و فعالیت های کل کاربران خود را مانیتور نمایند، همچنین انواع گزارش گیری (گزارش های ارسال، گزارش های مالی و...) به صورت روزانه و در بازه های مختلف زمانی امکان پذیر می باشد.
  • اعطای نمایندگی: نمایندگان می توانند اقدام به ارائه پنل نمایندگی (پنل کامل، مشابه پنل خود) نمایند، بدین ترتیب یک نماینده خود قادر خواهد بود تا نمایندگانی به صورت زیرمجموعه ایجاد نموده و نماینده و زیر کاربرانش را مدیریت نماید، 40% هزینه یک پنل نمایندگی نامحدود از نماینده اخذ می گردد، بدین ترتیب شما می توانید یک نماینده کاملا مشابه خود با تمامی امکانات ایجاد کرده، این نماینده قادر خواهد بود کاربر ایجاد نموده و کاربران وی نیز قادر هستند زیر کاربر ایجاد کنند و شما از پیامک های کل این کاربران سود خواهید کرد.
  • نمایندگان از طریق امکان Redirect URL می توانند به جای استفاده از صفحه لاگین پیشفرض، سایت دلخواه خود را قرار داده و کاربرانشان بدون مشاهده صفحه لاگین پیشفرض مستقیما از طریق سایت نماینده داخل پنل لاگین نمایند.
  • نمایندگان از طریق بخش قیمت گذاری شماره قادر خواهند بود برای شماره های مختلف و برای گروه های کاربری مختلف (کاربران و نمایندگان) قیمت های مختلف شماره را قیمت گذاری کنند، کاربران و نمایندگان و حتی کاربران نماینده ی شما مستقیما شماره را سفارش داده و پس از ثبت شماره سود شما به صورت خودکار وارد پنل می گردد.
  • امکان تعریف مدیران سازمان به شما این اجازه را می دهد تا بخشی از کارهای مدیریتی خود را به کاربر دیگری واگذار نمایید، به عنوان مثال می توانید یک مدیر برای پاسخگویی به تیکت ها و مدیر دیگری برای مسائل مالی ایجاد کرده و دسترسی های لازم را به ایشان بدهید. این بخش مناسب نمایندگانی است که می خواهند چندین مدیر تعریف کرده که هر یک به بخشی از پنل مدیریت سامانه دسترسی داشته باشند.

 

طراحی قالب گرافیکی ویژه نمایندگان

خدمتی دیگر از شرکت رایان پیام سفیر با استفاده از این ماژول شما می توانید خودتان ظاهر دلخواه صفحه ی ورود به پنل مشتریان را طراحی نموده و به جای استفاده از ماژول استاندارد شرکت رایان پیام سفیر از ماژول سفارشی خود استفاده نمایید. به این صورت که در سایت خود لینک ورود کاربران را به سمت ماژول لاگین خود ارجاع می دهید و در نتیجه صفحه ی ورود همانند سایت خود خواهید داشت.

 

توجیه اقتصادی

این ایده برای اولین بار در کل کشور توسط این شرکت طراحی و عملی گردید، در این طرح یک نماینده بر خلاف سایر نمایندگی ها قادر به ارائه نرم افزار با نام و برند شرکت خود می گردد و قادر است به صورت نامحدود سامانه ارسال و دریافت و مدیریت پیامک ایجاد و به فروش برساند، نکته قابل توجه این است که ما بابت فروش نمایندگان هیچ هزینه ای دریافت نمی شود و این امر باعث جذابیت این ایده و استقبال باور نکردنی آن شد، این بدین معنی است که نماینده فقط یکبار هزینه نرم افزار را پرداخت می کند و می تواند به تعداد نامحدود اکانت متفاوت ایجاد و به فروش برساند، علاوه بر این نمایندگان از ارسال پیامک های تمامی کاربران خود نیز سود حاصل نماید. 
در این طرح نماینده نیاز به هیچ هزینه جانبی ندارد، از آنجایی که این نرم افزار بر روی یک سرور قرار می گیرد هزینه نگهداری، به روز رسانی، پشتیبانی و... متمرکز شده و توسط شرکت اصلی ارائه دهنده این طرح تامین می گردد. 
نماینده نیاز به هیچ مهارت خاصی نداشته و تنها با آشنایی با کامپیوتر و اینترنت و دریافت آموزش های لازم از طریق واحد آموزش شرکت قادر خواهد بود به خوبی با نرم افزار کار نماید.

مثال عملی :
به عنوان مثال یک نماینده با هزینه 800 هزار تومان صاحب امتیاز یک سامانه نمایندگی رایان پیام سفیر شود، این نماینده با فروش متوسط 10 اکانت در ماه درآمد ماهیانه در حدود 1 میلیون تومان خواهد داشت. علاوه بر این اگر توسط کاربران ایشان روزانه 50000 پیامک ارسال شود و نماینده بر روی هر پیامک 2 تومان سود نماید روزانه 100 هزار تومان سود خواهد داشت که این عدد در ماه 3 میلیون تومان خواهد بود واضح است که با اضافه شدن کاربران تعداد پیامک های ارسال به شکل روز افزون زیاد شده و نماینده شامل تخفیفات ویژه نیز می گردد به شکلی که با ارسال 200,000 پیامک در روز نماینده بالغ بر 400 هزار تومان سود خواهد کرد که این عدد در ماه بیش از 12 میلیون تومان برآورد می گردد

همچنین نمایندگان گرامی میتوانند از طریق فروش خطوط اختصاصی نیز سود ببرند ، به عنوان مثال اگر نماینده در روز به صورت متوسط 5 خط بفروشد و روی هر خط به صورت متوسط 10 هزار تومان سود کند روزانه سودی برابر 50 هزار تومان خواهد داشت (معمولا خطوط 14 رقمی سودی به طور متوسط در حدود 5 هزار تومان و خطوط 8 رقمی بیش از 50 هزار تومان سود دارند)

 

شرایط فروش به صورت اقساطی

مشتریان محترم می توانند هزینه ی پنل نمایندگی را به صورت اقساط پرداخت نمایند؛ 50% از مبلغ پنل در هنگام عقد قرارداد و مابقی تا نهایتا یک ماه بعد از عقد قرارداد دریافت خواهد شد.